Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΦΟΒΟ ΖΗΣΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ", ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ, εκδόσεις ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ, με την ματιά της ΜΑΡΙΑ ΠΡΙΝΑΡΗ-ΚΑΡΚΑΒΑΤΣΑΚΗ



Μόλις τελείωσε ένα μάθημα ζωής, δώρο από την κυρία Margarita Arvaniti, και την ευχαριστω πολυ γι αυτό! Είναι το βιβλίο της, ΄΄Ξεπέρνα τον φόβο, ζήσε το θαύμα.΄΄
Ένα βιβλίο που διδάσκει πως αν καταφέρεις να ξεπεράσεις τον φόβο και να εστιάσεις στο θαύμα της ζωής, τότε θα εχεις πετύχει να ζεις και να χαίρεσαι! Όταν το κουράγιο δεν χάνεται και η ελπίδα ζει, τότε καρποφορεί και γίνεται ζωή με ουσία και πληρότητα.
Υπέροχα απλή η γραφή της κυρίας Αρβανίτη, δίνει ψυχή στις λέξεις και στο χαρτί για να μιλήσουν στις δικές μας ψυχές, και να μας μάθουν πώς να αγωνιζόμαστε για να ζούμε, αλλά και πώς να ζούμε και να αγωνιζόμαστε τον αγώνα τον καλο, τον όμορφο! Ένα μικρό απόσπασμα από το βιβλίο,θεωρώ πως είναι και το κορυφαίο μήνυμά του:
΄΄Μη ξεχνιέμαι! Μην εγκαταλείπω τον αγώνα. Εγώ γεννήθηκα να ευτυχήσω. Αρνούμαι την παραίτηση, θα ακολουθήσω της καρδιάς μου την απαίτηση. Θα ζήσω! Αυτό να σκέπτομαι για να μπορώ να δώσω συνέχεια στη ζωή μου. Αν θα υπάρχουν δάκρυα στο κλείσιμο της ΄΄αυλαίας΄΄ της ζωής μου θέλω να είναι δάκρυα χαράς και συγκίνησης που θα έχω καταφέρει να ζήσω το μεγάλωμα των παιδιών μου, την αποκατάσταση τους και τις χαρές που θα μου έχει δωρίσει μέσα στα χρόνια αυτά η ζωή.¨
Και ναι, βέβαια συμφωνώ μαζί της, πως η κάθε μας μέρα, είναι και μια επιπλέον κερδισμένη μέρα, λάφυρο από την όποια μάχη δίνει ο καθένας μας! Δώρο ζωής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου