Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

ONLINE ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΠΡΙΝΑΡΗ ΚΛΑΡΚΑΒΑΤΣΑΚΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ "ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ" ΣΤΙΣ 23/02/2017!


 Η ομάδα μας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ είχε την τιμή να έχει κοντά της σε μια μοναδική ONLINE ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στις 23/02/2017 την αγαπημένη συγγραφέα ΜΑΡΙΑ ΠΡΙΝΑΡΗ ΚΑΡΚΑΒΑΤΣΑΚΗ η οποία μας μίλησε για το νεο πνευματικό της παιδι "ΠΟΥΛΙ ΘΑ ΚΑΜΩ ΤΗΝ ΧΑΡΑ" που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες απο τον εκδοτικό οίκο ΠΝΟΗ. 


Eva Natsi Από το πρώτο μόλις βιβλίο σου, το “Η ΑΓΆΠΗ ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΈΣΒΗΣΕ”, κατάφερες να τραβήξεις τα βλέμματα πάνω σου και να κερδίσεις φανατικούς αναγνώστες που θαυμάζουν τη δουλειά σου και περιμένουν κάθε νέο σου βιβλίο, με ξεχωριστή αγωνία. Πώς σε κάνει να αισθάνεσαι όλο αυτό; Η επιτυχία αυτή που βιώνεις ήταν κάτι που το περίμενες ή σε βρήκε απροετοίμαστη;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Δεν νομίζω ότι όλα αυτά συμβαίνουν σε υπερθετικό βαθμό, ούτε βιώνω κάποια τεράστια επιτυχία. Βιώνω όμως την σπουδαία εμπειρία, να βλέπω ένα όνειρο μου να έχει γίνει πραγματικότητα. Δεν είμαι σίγουρη ο΄τι το περίμενα αυτό, αλλά σίγουρα το ονειρευόμουν. Κάποιοι άνθρωποι ναι, αγάπησαν εμένα και τα βιβλία μου, κι αυτό είναι πολύτιμο!


ΑΘηνα Ξενικου Μαρια μου πουλι θα κανω την χαρα να ρθει να σ'ανταμωσει ενα χαμογελο σου να χαρει κ πισω να δρομοσει ...οτι το καλυτερο απο καρδιας θα ηθελα να ρωτησω που οφειλεται ο τιτλος ; ειναι κοινωνικο αισθηματικο ; το εγραφες καιρο απο που επνευστηκες την ιστορια;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Αγαπημένη συμπατριώτισα, ειναι ο πρώτος στίχος μιας μαντινάδας δεμένης με το βιβλίο αλλά και με τη ζωή μου ο τίτλος. Είναι κοινωνικό και αισθηματικό, εμπνευσμένο από τη ζωή και τα προβλήμα τά της! Διήρκεσε 4 χρόνια η συγγραφή του!
ΑΘηνα Ξενικου Μαρια μου σε ευχαριστω αρα διαβαζοντας το βιβλιο μαθαινουμε για την δικη σου ζωη κ καταστασεις που εχεις περασει ..
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη δεν ειναι βιογραφικό αλλα εχω κι εγω γνωριστεί με την καταθλιψη 
ΑΘηνα Ξενικου Μαρια μου ολοι μας καποια στιγμη εχουμε περασει απο το σταδιο της καταθλιψης αρα η ηρωιδα σου αναμεσα σε πολλα εχει περασει κ αυτο το σταδιο ...

Kasiani Kosmidou Καλησπέρα, καλοταξιδο το βιβλίο σας κ.Μαρια Πριναρη-Καρκαβατσακη.Πως ξεκινήσατε την συγγραφή?Πιο ήταν το έναυσμα?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Ευχαριστω πολύ Κασιανή. Νομίζω η ζωή ειναι εκείνη που μας δίνει πάντα το έναυσμα! Ένα μεγάλο αλλά και πολύ συνηθισμένο προβλήμα, η κατάθλιψη που βιω΄νει πολύς κόσμος είναι αυτό που με οδήγησε να το γράψω




Martha Vlachogianni Τι αποτελεί για εσάς πηγή έμπνευσης?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη τα πάντα! Η ΖΩΉ! Μπορει μια φραση που θα ακούσω, κάτι που θα δω στο δρόμο ή ένα όνειρο! Ο,τιδήποτε!

Kiki Laskou ποιός είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Πειράζει που αγαπάω πολλούς; Παλιούς και νέους Έλληνες και ξένους μα πιο πολυ Έλληνες! Ας μην αναφέρω όμως ένα όνομα, θα ήταν άδικο για τους υπόλοιπους!

Μαρία Κόντου Με ποιό τραγούδι θα έντυνες το βιβλίο σου;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Θα μπορουσε να ήταν η μαντιναδα που χαρισε και τον τίτλο στο βιβλίο, αλλα και το τραγούδι ΄΄΄...ανάθεμά σε δεν με λυπάσαι...'' γιατί παίζει το ρόλο του στην ιστορία
Niki Paximada Τι είδους βιβλία σ αρέσει να διαβάζεις; Ξεχωρίζεις κάποιον συγγραφέα;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Μου αρέσουν εκείνα που βασίζονται σε αληθινές ιστορίες αλλά κι εκείνα που μέσα στην μυθοπλασία μας διδάσκουν ιστορία. Συγγραφείς αγαπάω πολλούς, δεν είναι ένας , καθένας ίσως μ' αρέσει για άλλο λογο...

Sidiropoulou Haidy Κυρία Μαρια πριναρη καρκαβατσακη ποια είναι τα συναισθήματα σας όταν μέσα από τα βιβλία σας αγγιζετε τις καρδιές των αναγνωστών σας;;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Αυτά τα συναισθήματα είναι θησαυροί! Να αγγίζεις τις καρδιές των αναγνωστών! Από τις μεγαλύτερες χαρές, δικαίωση! όνειρο μου φαίνεται όταν κάποιος μου μιλάει γι ό,τι ενιωσε διβάζοντας το βιβλίο!   

Ελένη Κωστοπούλου ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ , ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΣ ?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Οχι, αλλά θα μπορούσε να είναι δικά μου, ή δικά σας ή του οποιουδήποτε! Μου αρέσι αυτό που διαβάζω και κατά συνέπεια κι αυτό που γράφω να είναι ιστορίες που μπορούν να συμβούν στον οποιοδήποτε

Κική Κόντου Έχει κάποιος ήρωας του βιβλίου σου χαρακτηριστικά δικά σου ή κοντινών σου ανθρωπων?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Ακόμα κι αν ήθελα, δεν θα μπορουσα να το αποφύγω αυτό. Όπως ότα γεννάς παιδιά, δεν μπορεί κάτι θα πάρουν κι από εσένα ή την οικογένεια

ΒΙΛΗ ΚΟΥΝΙΝΙΩΤΗ Καλησπερα σε ολους !!!! Καλοταξιδο !!!! Εγω θα ηθελα να.ρωτησω ποιο ειδος βιβλιου δεν.θα γραφατε ποτε;;;;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Ευχαριστω πολυ! Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί αυτό..... νομίζω πως κάθε βιβλίο έχει λόγο ύπαρξης, απλά δεν μπορούμε όλοι να υπηρετήσουμε όλα τα είδη. Εγώ έχω γράψει μόνο δυο βιβλία, είναι μυθιστορήματα με κοινωνικοαισθηματικό περιεχόμενο. Προς το παρόν, μπορω να πω ότι αυτό το είδος μπορώ να υπηρετήσω


Maria Gkartzoy Κυρια Μαρια πως εμπνευστηκατε τον τιτλο του βιβλιου σας, ειχατε και καποιον αλλο τιτλο υποψη σας
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη ο τίτλος είναι ο πρώτος στίχος απο μια μαντινάδα σχετικής με το βιβλίο. Είχα σκεφτεί κι άλλους τίτλους, αλλά αυτό πριν πλέξω την μαντινάδα στο βιβλίο. Μετά δεν είχα περιθώρια άλλης επιλογής!

Piskitzis Michael Anastasia Dimakopoulou εγώ θα ήθελα να ρωτήσω μια και το έχω προχωρήσει ...κρύβονται κάποιες αλήθειες πίσω από το δράμα της κοπέλας, έχει συμβεί πραγματικά; σοκάρει όντως..
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Εχω ακούσει τρεις ιστορίες παρόμοιες με το δράμα που βιωσε η κοπέλα αυτη! Ήταν κοπέλες άγνωστες σ' εμένα, αλλά με συντάραξαν! Ολα τα υπόλοιπα που αντιμετωπίζει είναι από αυτα που ζούμε βλέπουμε και ακούμε καθημερινά!

Βίκυ Τερζίδου Καλησπέρα σε όλους!!! Καλοτάξιδο το βιβλίο σας! Θα ήθελα να μάθω πως νιώθετε που το καινούριο σας βιβλίο έχει εκδοθεί από έναν καινούριο για εσάς, αλλά και για το αναγνωστικό κοινό εκδοτικό οίκο; Τι διαφορετικό σας έχει προσφέρει η καινούρια συνεργασία;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ!Νιώθω υπέροχα και κυρίως αισιοδοξώ! Ονέος εκδοτικός είναι μικρός σε ηληκία αλλά θα μεγαλώσει! Σε αξία , είναι μεγάλος από την πρώτη στιγμή ύπαρξης του γιατί σκύβει πάνω από τους συγγραφείς και το έργο τους, προσέχει το βιβλίο έτσι όπως του αξίζει! Η Κάκια Ξύδη που γνώρισα σε μια εκδηλωση με την ομάδα Βιβλιο της παρέας, μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη, αυτό ειναι σημαντικό! Κι αφού κι εγω τωρα ξεκινάω, ειπαμε να κάνουμε μαζι ξεκίνημα!
Κάκια Ξύδη  Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Ευχαριστούμε πολύ Μαρία για την αγάπη και την στήριξη, τα αισθήματα υπήρξαν αμοιβαία από την πρώτη στιγμή και η συνέχεια μας δικαίωσε, εύχομαι το βιβλίο σου να πάει πολύ ψηλά και να διαβαστεί από όλους όσους το έχουν ανάγκη... Γιατί ρίχνει φως σε θέματα ταμπού που συνήθως δεν μιλάμε.

Eleni Georgoulopoulou Τι ώρες συνήθως γράφετε ;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη τις ώρες που υπάρχει ησυχία. Που ειμαι εγώ με εμένα! Τη νύχτα!

Kasiani Kosmidou Πόσα βιβλία έχετε γράψει? Παιδικό βιβλίο?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Εχω γράψει το ΄΄Η αγάπη ποτέ δεν έσβησε ΄΄ εκδ. Μ. Σιδέρη και το ΄΄ Πουλί θα κάμω τη χαρά ΄΄ εκδ. Πνοη. Παιδικό δεν έχω γράψει, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!

Κατιάννα Κουή Καλησπέρα σας και από εμένα!!!!! Καλοτάξιδο να σας είναι το βιβλίο... Ποιος/α είναι ο/η αγαπημένος/η σας ήρωας/ίδα του βιβλίου σας;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Όλους τους αγαπάω! Εγώ τους δημιούργησα! Τούς μοίρασα ελαττώματα και προτερήματά μου, κι αν κάποιοι είναι κάπως ΄΄κακά παιδιά΄΄ τους δίνω ένα άλλοθι κάποιες φορές


ΑΘηνα Ξενικου Μαρια μου οταν γραφεις απομονωνεσαι θελεις τον δικο σου χωρο απολυτη ησυχια η θορυβο ;ποιος ειναι ο πρωτος που το διαβασε ;κ κατι τελευταιο αν σου ζητουσαν να αλλαξεις κατι μεσα απο το βιβλιο θα το εκανες ;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Οχι Αθηνούλα δεν απομονώνομαι, απλά θέλω λιγη ησυχία γι αυτό γράφω τη νύχτα.Η πρώτη που το διάβασε , χειρόγραφο΄΄ είναι η Χαρούλα, στην οποία και είναι αφιερωμένο το βιβλίο

Argiro Theodossiou Καλησπέρα. Καλοτάξιδο το βιβλίο σας Κα Μαρία. Έχοντας διαβάσει το προηγούμενο θεωρώ την επιτυχία και αυτού δεδομένη. Τι θα αποκομίσει κανείς διαβάζοντάς το;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Ευχαριστω πολυ! Ελπιζω πως θα εχει κάνει ένα ταξιδι με προορισμό το φως! Θα ξερει πια πως τίποτα δεν είναι τοσο τρομερό όταν το μοιράζεσαι!

Αφροδίτη Κρεμμύδα Ο τίτλος του βιβλίο είναι πρωτότυπος και σε τραβάει!
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη ευχαριστω πολύ! Εχει πολύ βαθύ νόημα αν τον σκεφτείτε καλά!

Sakis Gold Ήταν εύκολη η αλλαγή συγγραφικής στέγης;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Σ' ευχαριστω Σάκη που εισαι μαζί μας! Πολύ απλά η γνωριμία με την κυρία Κάκια Ξύδη, είχε αυτό σαν φυσική συνέπεια!

Eva Natsi Στο "Πουλί θα κάμω την χαρα" πραγματεύεσαι ενα πολύ δύσκολο θέμα όπως είναι αυτό της απώλειας ενός αγαπημένου προσώπου και μετά την μετάβαση σε κατάθλιψη. Υπάρχουν αρκετές στιγμές που η ιστορία σου γίνεται σκληρή. Αυτό οφείλεται στο ότι ένα μυθιστόρημα είναι πιο ενδιαφέρον όσο πιο πολλά εμπόδια βάζουμε στους ήρωες, ή επειδή πιστεύεις πως έτσι είναι και η ίδια η ζωή;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Η αλήθεια είναι ότι προβληματίστηκα πολύ, γιατί πράγματι είναι ένα πολύ δύσκολο θέμα. Η απώλεια αγαπημένου προσώπου μερικές φορές ή σχεδόν πάντα μοιάζει αβάσταχτη και συχνά οδηγεί σε κατάθλιψη ειδικά αν βρει πρόσφορο έδαφος, δηλαδή κι άλλες αιτίες που προυπήρχαν και προβλήματα που έχουν μείνει άλυτα για καιρό. Φοβήθηκα κάποιες στιγμές πως αφού δεν έχω γνώσεις επιστημονικές ίσως ήταν επικίνδυνο να καταπιαστώ με αυτό το θέμα. Όμως η ζωή έτσι δεν είναι; Δεν καλούμαστε να την αντιμετωπίσουμε όλοι μας; Γεμάτη εμπόδια και προβλήματα. Και χαρές βέβαια αλλά δεν διαλέγουμε μόνο τις χαρές. Οπότε γι αυτό και στο βιβλίο αφήνω τους ήρωες μου να τα βιώσουν όλα!

Kasiani Kosmidou Πιστεύετε ότι η κατάθλιψη αντιμετωπίζεται?Και αν πως?Με πιο τρόπο?Τα καταφέρνουν οι ήρωες του βιβλίου σας?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Η κατάθλιψη βέβαια είναι μια δύσκολη υπόθεση αλλά όχι ανίκητη, μπορούμε να την βγάλουμε από τη ζωή μας, αρκεί να μην ντρεπόμαστε γι αυτό, να κάνουμε το σωστό! Η αναζήτηση βοήθειας απο τον ειδικό επιστήμονα δεν είναι ντροπή αλλά η σωστή ενέργεια. Οι ήρωες μου είναι δυνατοι..... αν τους γνωρίσετε , θα διαπιστώσετε πως κι αν λύγισαν , τα κατάφεραν;;;

Piskitzis Michael Anastasia Dimakopoulou όταν ολοκληρώνεις το βιβλίο σου στηρίζεσαι αποκλειστικά στην δική σου αξιολόγηση πριν την έκδοση ή ζητάς την γνώμη πρώτα κάποιου οικείου προσώπου που εμπιστεύεσαι;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη και στα δυο μου βιβλια, ζήτησα την αξιολογηση από δικά μου πρόσωπα, και αν και σε κάποια σημεία είχαν διαφορετική άποψη, εγώ δεν εκανα καμμια αλλαγή.... δεν ξέρω αν έκανα καλά, αλλά θεώρησα πως αυτό που βγήκε από την ψυχή μου όταν έγραφα, ήταν το πιο αληθινό!
Rena Alexopoulou Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο σας, αλλά ευελπιστώ κάποια στιγμή να γίνει. Θα ήθελα να ρωτήσω..Δίνετε σε κάποιο δικό σας πρόσωπο να διαβάσει το κείμενο κατά τη διάρκεια που γράφετε?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Ευχαριστώ πολύ! Ναι πάντα διαβάζει κάποιος δικός μου το βιβλίο κατά την διάρκεια της συγγραφής, αλλά αν και ακούω γνώμες, νομίζω πως ακόμα δεν εχει τύχει να επηρεαστω σε βαθμό να αλλάξω κάτι, δεν ξέρω αν κανω καλά! 
'Παναγιώτης Αγγελόπουλος' Θα ήθελα να ρωτήσω ποσο δύσκολο ειναι να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου και να γίνεις πραγματικά ενα πουλί.
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Καλησπέρα Παναγιώτη! Το να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας ίσως να είναι δύσκολο αλλά καθόλου ακατόρθωτο! Προσπάθεια και αγώνας είναι η ζωή μας! Να γίνεις ο ίδιος πουλί ίσως δεν είναι εφικτό, αλλά να κάνεις τη χαρά πουλι να φύγει να πετάξει, στων πονεμένων τσι καρδιές εκεια να παει να κάτσει, ίσως είναι ευκολότερο!
Αθηνά Τερζίδου Καλησπέρα! Ποιο είναι το καλύτερο σχόλιο που έχετε ακούσει ως τώρα για τα βιβλία σας;   
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Όταν με ρώτησαν ΄΄΄για μένα γράφεις; ΄΄

Eva Natsi Η ηρωίδα σου η Λενα βασανίζεται από πολλά ερωτηματικά, δεκάδες αναπάντητα “γιατί”. Βυθίζεται κάθε μέρα όλο και περισσότερο στην προσωπική της κόλαση και αγκαλιάζει την κατάθλιψη. Αλήθεια, τι πιστεύεις πως είναι αυτό που μπορεί να σώσει έναν άνθρωπο και να τον σώσει απο τις ένοχες και την μάστιγα της κατάθλιψης?
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Η ενοχή και η αγωνία είναι ίσως η πιο κοινή μορφή άγχους. Τα συναισθηματα ενοχής δεν μπορούν να αλλάξουν το παρελθόν, όσο πολύ κι αν το θέλουμε. Το παρόν είναι ίδιο και η ενοχή δεν προσφέρει τίποτα. ίσως είναι απλά ένας τρόπος να κερδίσεις τον οίκτο άσχετα αν δεν το επιθυμείς. Η Λένα δεν ήταν ποτέ ψυχολογικά ανεξάρτητη. Άτομα σαν την Λένα, νομίζω ότι απλά πρέπει να φερθούν στον εαυτό τους όπως θα φερόταν σ' ένα φίλο τους. Τη στιγμή που θα πάψουν να βλέπουν τον εαυτό τους ως κατώτερο και ανεπαρκή θα εχουν κάνει το πρώτο βήμα προς την αλλαγή.
Litsa Labrakopoulou Πόσο καιρό σας πήρε για να ολοκληρώσετε το βιβλίο;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Μου πήρε 4 σχεδόν χρόνια. Η δική μου ζωή, από πλευράς συναισθημάτων δεν ταίριαζε πάντα με τις ζωές των ηρώων κι αυτό είχε μεγάλη δυσκολία πολλές φορές! Επίσης χρειαζόμουν πολυ χρόνο για να κάνω την έρευνά μου ή για να ψάξω, να διαβάσω.... δύσκολο το θέμα!

Konstantinos Syrmos Καλησπέρα, ξέρατε από τα πρώτα κεφάλαια κατά την συγγραφή, ή ακόμη και πριν καν αρχίσετε, για το τέλος που θα είχε το βιβλίο σας ή προέκυψε αργότερα;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Καλησπέρα! Δεν ήξερα από την αρχή ακριβώς ποιο θα είναι το τέλος, οι ήρωες ήταν εκείνοι που με οδήγησαν στο τέλος που ήθελαν εκείνοι να γράψουν στην ιστορία τους! Όμως εγώ ήξερα πως ήθελα να φτιάξω ένα δρόμο που να τους βγάλει στο φως!

Βίκυ Τερζίδου Αφού τελειώσει η συγγραφή του βιβλίου και φύγει πια από τα χέρια σας, ποια είναι η σχέση σας με τους ήρωες. Εξακολουθούν να υπάρχουν στην ζωή και την καθημερινότητά σας ή παύουν να υπάρχουν για εσάς και ακολουθούν την πορεία τους;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Όπως δεν θέλω να βγάζω από την ζωή μου ανθρώπους που γνώρισα έτσι δεν θέλω να βγάλω και τους ήρωες του βιβλίου μου, ιδιαίτερα αν έχω ζήσει μαζί τους 4 ολόκληρα χρόνια. Τους νιώθω κοντά μου, μερικές φορές ευχομαι να ΄΄ μπορουσα να τους δω και να μάθω νέα τους!΄΄

Niki Papagianni Καλησπέρα και καλοτάξιδο. Θα ήθελα να ρωτήσω αν διαβάζει τις κριτικές των αναγνωστών της και αν επηρεάζεται από αυτές;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Φυσικά τις διβάζω και θα πω ψέμματα αν πω πως δεν με επηρεάζουν. Αν ειναι καλες χαίρομαι ως ένα σημείο, αυτό που θεωρώ οτι δεν ξεπερνάει την πραγματικότητα γιατι κάποιοι μπορεί να με αγαπουν λ'ιγο περισσότερο και να υπερβάλουν! Εκείνες που επισημαινουν λάθη, με στενοχωρουν αλλά μου μαθαίνουν κιόλας! Πολύτιμες είναι!

Κάκια Ξύδη Το ανάπτυγμα του βιβλίου νομίζω ότι ολοκληρώνει την εικόνα του!
Eva Natsi Πόσο εύκολο – ή δύσκολο- ήταν το να διαχειριστείς ήρωες με έντονους, ακραίους χαρακτήρες, που περνάνε μια τόσο δύσκολη φάση στη ζωή τους όπως η Λένα με την κατάθλιψη και τις ένοχες;
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Καθόλου εύκολο! Μερικές φορές επώδυνο. Καθώς η συγγραφή διήρκεσε 4 χρόνια στη ζωή τη δική μου συνέβησαν διάφορα, ευχάριστα ή δυσάρεστα. Ήταν δύσκολο να συμβαδίσει η δική μου ζωή με τις ζωές των ηρώων και να ταιριάξουν τα συναισθήματά μας. Χρειάστηκε κάποια χρονικά διαστήματανα διακόψω τη συγγραφή και να αποφορτιστώ από τα δικά μου συναισθήματα ή εκείνα των ηρώων πριν συνεχίσω.

ιωάννα κωστοπούλου Καλησπέρα σας,καλή αρχή!!!Καλοτάξιδο θα ήθελα να ευχηθώ.θα ήθελα να ρωτησω ποιο βιβλιο που της αρεσει θα ηθελε να εχει γραψει η ιδια,ευχαριστω πολυ.
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Καλησπέρα! Μου αρέσουν τόσα πολλά βιβλία αλλά κανένα δεν θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ γιατί αποκλείεται να το είχα γράψει καλύτερα από τον συγγραφέα του! Είναι κατάθεση ψυχής κάθε βιβλίο, πως θα μπορούσα εγώ να γίνω η ψυχή του άλλου;

Eva Natsi Πριν κλείσουμε Η τελευταία λέξη δικιά σου!
Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Η ζωή είναι ένα δώρο κι ας μην είναι τυλιγμένη με κορδέλα. Πρέπει να ζήσουμε την κάθε στιγμή της! Αυτό που χάνει κανείς το χάνει, δεν γίνεται αλλιώς! Χωρίς ενοχές για το παρελθόν ούτε αγωνία για το μέλλον.Με την ενοχή ξοδεύουμε το πολύτιμο παρόν με την αγωνία για το μέλλον δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάτι που είναι να γίνει. Γιατί άλλο αγωνία και άλλο προγραμματισμός!  

Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Ευχαριστω από καρδιάς όλους που ήσασταν απόψε στην παρέα μας! Ευχαριστω πολυ την Eva Natsi για την καταπληκτικη φιλοξενία και την Κάκια Ξύδη και τις εκδόσεις Πνοή για την άψογη συνεργασία μας! Περιμένω οσους φίλους μπορουν, στην παρουσίαση του βιβλίου να γνωριστούμε και από κοντά και με όσους γνωριζόμαστε ήδη να τα πούμε από κοντα! Φιλιά σ' ολους!

ΜΑΡΙΑ σε ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που μας αφιέρωσες! Σου ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου, και να είσαι πάντα δημιουργική!

  
         

     
     
                   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου