Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

«Σπουδαίο είναι ν’ Αγαπάς» του Δημήτρη Σκεύη. Εκδόσεις Μιχάλης Σιδέρης

 «Σπουδαίο είναι ν’ Αγαπάς» 





Συγγραφέας: Δημήτρης Σκεύης
Εκδόσεις Μιχάλης Σιδέρης













Arianna Pappa Περιμενει τη σειρα του στο κομοδινο μου!!!




Shia Perrou Σας το μεταφέρω όπως το είχα γράψει την άποψη μου όταν το διαβασα προ μηνών 

"Η ιστορία ξεκινά με τον Άρη, ένα παιδί που θέλει να φύγει από το χωριό, να σπουδάσει, να γίνει σπουδαίος και αναγνωρίσιμος αλλά θέλει να γίνουν όλα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Όμως ο Άρης λόγω του νεαρού της ηλικίας του επειδή βιάζεται δεν βλέπει τους κινδύνους που τον πλησιάζουν. Η γρήγορη άνοδος και το εύκολο χρήμα κρύβει παγίδες άλλοτε μικρές άλλες μεγάλες που μπορεί να χάσεις κυριολεκτικά τη γη κάτω από τα πόδια σου.

Και εκεί που νιώθει ο Άρης ότι όλα έχουν σκοτεινιάσει γύρω του, ότι έχει φτάσει πιο κάτω από το πάτο ξαφνικά ένα χέρι τον ανεβάζει στα ουράνια, του προσφέρει απλόχερα όλα αυτά που ευχόταν να αποκτήσει, να δει αλλά δεν μπορούσε να τα έχει λόγω των λανθασμένων επιλογών του και το χέρι αυτό ανήκει στην ίδια την αγάπη που του γιάτρευσε τις πληγές του.

Ένα βιβλίο που έχει πολλά μηνύματα. Θεωρώ ότι βασικό μήνυμα είναι, πως η αγάπη υπάρχει γύρω μας. Σε ένα χωριό, σε ένα δέντρο, σε μια λίμνη, στην οικογένεια μας, στους φίλους μας, στο έτερον ήμισυ, σε μια ελπίδα, σε μια ευχή. Όλα αυτά ήταν σα κομμάτια από παζλ που μόλις τα τοποθετούσες στα σωστά σημεία διαμορφωνόταν μια εικόνα και αυτή ήταν της ίδια της αγάπης.

Τελικά θα συμφωνήσω με τον συγγραφέα μας, σπουδαίο είναι ν' αγαπάς αλλά και σπουδαίο είναι να σε αγαπάνε αληθινά!"




Μαρία Πρινάρη-Καρκαβατσάκη Το εχω διαβασει , ειναι σπουδαιο βιβλιο οπως σπουδαιο ειναι ν' αγαπας!Ενα βιβλιο με γραφη κατανοητη και ρεουσα χωρις αυτο να σημαινει πως δεν ειναι αριστοτεχνικα δοσμενη η ιστορια και τα σημαντικα μηνυματα που προσφερει.!



Piskitzis Michael Anastasia Dimakopoulou μου άρεσε πολύ, απλή κατανοητή γραφή αλλά σπουδαίο και διδακτικό...πρέπει να διαβαστεί γιατί περνάει σημαντικά μηνύματα!!!




Natalina Katsiopoulou Το διαβασα και μου αρεσε αρκετα!! η γραφη του ηταν κατανοητη και δεν κουραζε καθολου, ενω η ιστορια κυλουσε πολυ ομορφα!! θα το προτεινα σε καποιον να το διαβασει.



Νανση Παπαγιανναρου δεν το εχω διαβασει,αλλα θα ηθελα να τοδιαβασω..με τραβηξε πολυ ο τιτλος.



Δημήτρης Σκεύης Σε οσους εχουν εκφρασει τη θετικη τους γνωμη για τοβιβλιο μου και σε εκεινους που προκειται να το κανουν στη συνεχεια ενα μεγαλο ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου!!! Η θετικη σας αυρα μου δινει δυναμη για τη συνεχεια!
Ειναι αξιοσημειωτο οτι κοινος τοπος της κριτικης ολων σας ειναι το οτι αυτο το βιβλιο περναει διδακτικα και κοινωνικα μηνυματα!!! Πως θα μπορουσε να γινει αλλιως, αφου ως δασκαλος, αφιερωσα ολη μου την ζωη στο να διδασκω αυτες τις διαχρονικες ηθικες αξιες πανω στις οποιες πρεπει να χτισουν τις ζωες τους ως αυριανοι συνειδητοποιημενοι πολιτες αυτου του τοπου!!!



Zoe Reppa Το έχω ...σύντομα θα το διαβάσω...πάω να το βρώ να το βάλω στο κομοδίνο μου για να πάρει σειρά...




ΑΘηνα Ξενικου Ένα βιβλιο πολυ καλο ενα βιβλιο γεματο μηνυματα αξιζει να διαβαστει πιστεψτε με




Λίγα λόγια για το βιβλίο:


Όταν ο Άρης ξεκίνησε από το χωριό του για την πρωτεύουσα, φορτωμένος με όνειρα που ήθελε να πραγματοποιήσει για να πετάξει ψηλά και να γίνει σπουδαίος, δεν ήξερε ότι έπρεπε να οριοθετήσει τις συντεταγμένες αυτού του πετάγματος –όπως κάνει και ο αετός για να μην κάψει τις φτερούγες του– και κινδύνεψε να καεί! Και μέσα από τις περιπέτειές του έμαθε ότι φτάνεις ψηλά όταν πατάς γερά στη γη και ότι σπουδαίο δεν είναι να ζεις μια επίπλαστη ευτυχία, αλλά, έτσι απλά, σπουδαίο είναι ν’ αγαπάς! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου