Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ / ΕΚΔ. ΠΑΤΑΚΗ

Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΕΛΕΝΑ ΦΕΡΡΑΝΤΕ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΟΤΣΗ




Ένα σύγχρονο αριστούργηµα από την πιο δηµοφιλή Ιταλίδα συγγραφέα της εποχής µας. Η Υπέροχη φίλη µου, το πρώτο βιβλίο της Τετραλογίας της Νάπολης, είναι η ιστορία της Έλενας και της Λίλας, µια ιστορία που ξεκινά τη δεκαετία του ’50 µε φόντο µια φτωχογειτονιά της Νάπολης. Με απαράµιλλο στιλ και αψεγάδιαστη, σχολαστική µατιά η Φερράντε σε µια καθηλωτική αφήγηση ξεδιπλώνει µέσα από την ιστορία µιας φιλίας την ιστορία µιας γειτονιάς, µιας πόλης κι εντέλει ενός έθνους που βιώνει κοσµοϊστορικές αλλαγές µε το πέρασµα των δεκαετιών.






ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Σ’ ΕΝΑΝ ΝΕΑΡΟ ΦΙΛΟ



Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ



 
Τι πάει να πει «έχω ήσυχη τη συνείδησή µου»; Δε φτάνει µια ζωή για να διυλίσει κανείς το νόηµα αυτής της γαλήνης. Από τα χρόνια που έχω ζήσει συνάγω λίγο λίγο τα στοιχεία για ένα τελικό συµπέρασµα, αντικαθιστώ µερικά, ψάχνω άλλα, πιο κατάλληλα. Σου προτείνω µια προσωρινή φόρµουλα. Ήσυχη συνείδηση έχει αυτός που µπορεί να πει: «Παίρνω όσα µου αναλογούν». «Αναλαµβάνω την ευθύνη για όσες τυχόν βλάβες έχω προκαλέσει». «Ό,τι αποκτώ για την ευτυχία µου δεν το αφαιρώ από την ευτυχία των άλλων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου