Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Αποψη βιβλίου για "ΤΑ ΦΤΕΡΩΤΑ ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΥΣΑΝΙΑ" της Καλλιόπη Γραμμένου, απο τις εκδόσεις ΙΑΜΒΟΣ

 
Πρώτα απ´ ολα θα ηθελα να ευχαριστήσω την κυρια Πόπη Γραμμένου την συγγραφέα του βιβλίου <<Τα φτερωτά σανδάλια του μικρού Παυσανία>> που με μάγεψε με τη γραφή της και ποτε δεν θα ηθελα να σταματήσω να το διαβάζω όσο μεγάλο κι αν ήταν. Οταν επεσε στα χέρια μου αυτό το βιβλίο μαγεύτικα ακόμα και με το εξώφυλλο και όταν το άνοιγα δεν ήθελα να σταματήσω να το διαβάζω. Έμαθα πολλά για όλα τα βουνά τις Ελλάδας, με βοήθησε να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου και δεν θέλω να γίνω κακός, αλλα με ενοχλούσε που η αδερφή του Παυσανία, η Κυββελη, όλη την ωρα διέκοπτε την πορεία της ιστορίας. Πιο πολύ θα ήθελα να το διαβάσει η οικογένεια μου, γιατί όπως μάγεψε εμένα θα μαγέψει και αυτούς. Είναι το καλύτερο βιβλίο που εχω διαβάσει ποτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου