Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Άποψη για το παιδικο βιβλίο : "ΑΤΑΚΤΑ ΚΑΡΟΤΑ: ΛΙΓΗ ΗΣΥΧΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ" του Θανάση Γκιόκα

"ΑΤΑΚΤΑ ΚΑΡΟΤΑ: ΛΙΓΗ ΗΣΥΧΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ"




Συγγραφέας : Θανάσης Γκιόκας
Εκδόσεις : Mamaya




Λίγα λόγια για το βιβλίο :



Στο Μεγάλο Κουκουναρόδασος  όλοι ετοιμάζονται να γιορτάσουν τα γενέθλια της Θέκλας, της χελωνίτσας ταχυδρόμου, με ένα πάρτι έκπληξη.
 
Όλοι; Όχι όλοι! Εκτός από τον Ιάσονα τον τυφλοπόντικα, που του αρέσει να χουζουρεύει στο μαλακό του κρεβατάκι και να φτιάχνει την αγαπημένη του πατατομανιταρόσουπα!
 
Ο Μάρκος ο λαγός, ο καινούργιος γείτονας του Ιάσονα, είναι μουσικός και έχει μεγάλα σχέδια για το πάρτι της Θέκλας, αλλά και για τον γείτονά του, τον Ιάσονα.  Μετά από αυτό το πάρτι τίποτα δε θα είναι ίδιο στο Μεγάλο Κουκουναρόδασος!



Διαβάστε δωρεάν απόσπασμα 











Η άποψη της μικρής Βάσιας Τ. για το βιβλίο:





Ένα πολύ ωραίο παραμύθι, έξυπνο, αστείο και με όμορφες εικόνες. Όλα τα ζωάκια τα αγάπησα πολύ. Θα ήθελα κι εγώ να είμαι στο συγκρότημα του Μάρκου. Ο πιο αστείος ήρωας ήταν η θεία Λουκία και φυσικά ο Ιάσονας που ο καημενούλης ήθελε μόνο την ησυχία του αλλά. ....
Το βιβλίο αυτό σε ταξιδεύει από το Κουκουναρόδασος, το Λασπόδασος και σε πάει μέχρι όλο το Δασοβασίλειο για να γνωρίσεις όλους τους ήρωες και να διασκεδάσεις μαζί τους. Όλα τα παιδάκια θα αγαπήσουν τον Μαρκο τον λαγό και θα σας ζητήσουν πολλές φορές να το διαβάσετε μαμάδες και μπαμπάδες! Είναι από τα αγαπημένα μου παραμύθια που κάθε βράδυ η μαμά μου, μου το διαβάζει με αστεία φωνή! !!! ΖΗΤΩ ΤΑ ΑΤΑΚΤΑ ΚΑΡΟΤΑ!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου