Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Άποψη για το παιδικό βιβλίο : " ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟΥ ΓΛΥΚΟΥ " της Λίζα Βάρβογλη


 " ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟΥ ΓΛΥΚΟΥ "


Συγγραφέας : Λίζα Βάρβογλη
Εκδόσεις : Mamaya



Λίγα λόγια για το βιβλίο :



Δύο αδέλφια η Ανελάντα κι ο Μάξιμος μπλέκουν σε διάφορες περιπέτειες και λύνουν μυστήρια.
Σε αυτό το βιβλίο θέλουν να φτιάξουν κάτι ωραία σοκολατένια γλυκά τα Σοκολατοκαρυδωτά. Θα πάνε στα διάφορα μέρη του κόσμου για να μαζέψουν τα υλικά. Όταν πια τα βρουν θα κάτσουν μαζί με τη γιαγιά τους να φτιάξουν τα γλυκά. Ποιος όμως τελικά θα εξαφανίσει τα γλυκά προτού προλάβουν καν να τα δοκιμάσουν;

Διαβάστε κριτικές και ένα απόσπασμα του βιβλίου.






Η συγγραφέας : 





Λίζα Βάρβογλη

Για φανταστείτε μία πόλη όμορφη σαν παραμύθι, χτισμένη στην αγκαλιά της θάλασσας με έναν πύργο λευκό, ωραίες πλατείες και πορφυρά ηλιοβασιλέματα…
Ε, λοιπόν, σε μια τέτοια παραμυθένια πόλη γεννήθηκα! Στην πανέμορφη αυτή πόλη αγάπησα τα παραμύθια: να τα ακούω, να σκαρώνω τα δικά μου, αλλά και να ακούω τις ιστορίες των ανθρώπων που είναι σαν παραμύθια.
Και τότε ήρθε το δίλημμα: τι να διαλέξω; Παραμυθένια παραμύθια ή ιστορίες ανθρώπων σαν παραμύθια;
Βρήκα τη δική μου χρυσή τομή σπουδάζοντας ψυχολογία στην Αμερική –έκανα το διδακτορικό μου και στη συνέχεια τη μετα-διδακτορική μου εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο του Harvard– και γράφοντας τα δικά μου παραμύθια.
Τώρα διδάσκω στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και βοηθάω μικρούς και μεγάλους όταν το δικό τους παραμύθι, συγγνώμη, εννοούσα η δική τους ζωή, δεν είναι ωραία να βρουν τρόπους να την «ξαναγράψουν» και να την κάνουν καλύτερη.
Kαι βέβαια, λέω πολλά παραμύθια στα πολυαγαπημένα μου παιδάκια, τις τρεις κόρες μου και τον γιο μου, που είναι ακόμα μπέμπης.







Η άποψη της μικρής Βάσιας Τ. 

Ένα παραμύθι με όμορφες και ζωντανές εικόνες. Με χρωματιστά γράμματα για να κάνει την ανάγνωση διασκεδαστικη.
Ένα αστείο και έξυπνο βιβλίο με πολύ περιπέτεια και μυστήριο. 
Έχει ωραίους διαλόγους και μέσα από την ανάγνωση τους μαθαίνεις πολλά πράγματα. Σε κάνει να νιώθεις όμορφα και σε μαθαίνει να συνεργάζεσαι με τους γύρω σου.
Το αγαπώ πολύ αυτό το παραμύθι και θα ήθελα να είμαι η Ανελάντα για να μπορέσω κι εγώ να κάνω αυτό το υπέροχο ταξίδι και να μαζέψω κι εγώ τις πρώτες ύλες για το σοκολατένιο γλυκό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου